پاسخ به پرسش های متداول

پاسخ به پرسش های متداول

در این صفحه پاسخ سوالات خود و پرسش هایی که ممکن است برای کاربران وبسایت نارتی بوجود آید را می توانید مطالعه کنید.

لطفا در صورتی که پاسخ پرسش مورد نظر خود را نیافتید از طریق صفحه تماس با ما سوال خود را مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید.

چگونه در نارتی ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام در نارتی، تنها شماره همراه شما کافیست. بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید، و با شماره همراه خود ثبت نام نمایید.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا برای خرید از نارتی، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

نحوه انتخاب کالا در نارتی به چه صورت است؟

ابتدا از طریق ورود به فروشگاه نارتی، مراجعه به دسته بندی های مورد نظر در سایت و یا جستجو در سایت محصول مورد نظر را مشاهده و سپس با فشردن “افزودن به سبد خرید” کالا را سبد خرید خود اضافه نمایید.

خرید از نارتی چگونه انجام می شود؟

برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید. در پایان دکمه “تکمیل خرید” را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. برای تکمیل فرآیند خرید لازم است در سایت ثبت نام کنید که ثبت نام در سایت با شماره همراه امکان پذیر است. پس از انجام ثبت نام و ورود، آدرس مورد نظر خود را برای دریافت بسته، وارد نمایید و پرداخت را انجام دهید. در پایان پرداخت موفق، شماره فاکتور شما اعلام می شود و خرید شما، با استفاده از شماره همراه و یا شماره فاکتورتان قابل پیگیری است.

پرداخت هزینه سفارش در نارتی به چه صورت است؟

برای خرید از نارتی، پرداخت تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر است.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. پردازش سفارشات شما در ساعات کاری امکان پذیر است.

نحوه دریافت رمز پویا (رمز یکبار مصرف)

برای دریافت رمز پویا، باید ابتدا در صفحه درگاه پرداخت بانک، شماره کارت خود، کد چهاررقمی روی کارت (CVV2) و تاریخ انقضا را وارد کرده و سپس کد امنیتی نشان‌داده‌شده را تایپ کنید. سپس روی دکمه «دریافت رمز پویا» یا «رمز پویا» کلیک کنید. درصورتی که شماره کارت وارد شده صحیح باشد، پیغامی مبنی بر ارسال موفقیت آمیز رمز پویا نمایش داده می‌شود. سپس باید منتظر بمانید تا پیامک رمز پویا را دریافت کنید. اگر پیامک را دریافت نکردید، پس از 2 دقیقه می‌توانید مجدداً درخواست رمز پویا دهید. پس از مشاهده پیامک رمز پویا، به صفحه درگاه پرداخت بانک برگردید و رمز پویای پیامک‌شده را وارد کرده و پرداخت را انجام دهید.

امکان پرداخت اینترنتی ندارم، چگونه سفارش خود را ثبت کنم؟

اگر به هر دلیلی امکان پرداخت اینترنتی را ندارید، می توانید هزینه سفارش را کارت به کارت نمایید، اما توجه کنید سبد خرید شما تنها برای مدت کوتاهی رزرو می شود. بنابراین اگر می خواهید هزینه را به صورت کارت به کارت پرداخت نمایید لازم است سبد خرید خود را تا مرحله پرداخت پیش ببرید، سپس با نارتی تماس بگیرید، کارت به کارت را انجام دهید و شماره پیگیری را از طریق تلفن به ما اعلام نمایید. بنابراین این کار تنها در روزهای کاری امکان پذیر است.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله! شما می توانید از طریق اینستاگرام، وبسایت، تلفن یا واتس اپ سفارش خود را ثبت کنید. توجه فرمایید ثبت سفارشات به صورت تلفنی فقط در ساعات کاری امکان پذیر است.

نحوه استفاده از کد تخفیف به چه صورت است؟

در سایت نارتی وارد شوید، بر روی آیکون سبد خرید بالای سایت کلیک کنید. در منوی ظاهر شده در بخش جزئیات پرداخت در پایین صفحه، کد تخفیف یا بن هدیه خود را وارد کنید سپس کلید تایید را کلیک کنید در صورتی کد شما به صورت صحیح وارد شده باشد مبلغ کد از خرید شما کسر خواهد شد

استفاده از فیلترهای سمت راست صفحه چگونه است؟

در صفحه کتگوری و یا صفحه فروشگاه، فیلترهایی را در سمت راست صفحه مشاهده می کنید که ویژگی ها و کاربرد های مختلف کالاها را نشان می دهد. با استفاده از این گزینه ها می توانید در یک لیست بزرگ از کالاها، محصولات مورد نظر خود را با ویژگی یا کاربرد مورد نظرتان فیلتر کنید و از میان این لیست منتخب کوچک تر، کالاها را بررسی کنید و محصول مورد نظر خود را راحت تر انتخاب نمایید.

مرتب سازی کالاها به چه صورت است؟

برای مرتب کردن کالاها بر اساس پربازدیدترین کالاها، جدید ترین کالاها، قیمت از کمترین به بیشترین و یا قیمت از بیشترین به کمترین، می توانید از دکمه “مرتب سازی” استفاده نمایید و محصولات را به شکل دلخواه خود مرتب نمایید.

استفاده از نوار جست و جو چگونه است؟

یک راه خیلی ساده برای یافتن کالای مورد نظر در وب سایت، این است که نام یا ویژگی کالای مورد نظر را در نوار جستجو وارد کنید.

نحوه ارسال در تهران چگونه است؟

کالا در تهران با پیک خودرو ارسال می شود. به دلیل حساسیت محصولات نارتی به هیچ عنوان از پیک موتوری استفاده نمی شود.

هزینه ارسال با پیک در تهران چقدر است؟

برای سفارشات زیر 300 هزار تومان مبلغ 25 هزار تومان و برای سفارشات بالای 300 هزار تومان رایگان است.

نحوه ارسال به شهرستان ها به چه صورت است؟

سفارشات فقط با پست پیشتاز به شهرستان ارسال می شود و بسته 1 تا 3 روز کاری بعد از ارسال به دستتان می رسد. پس از ارسال شماره مرسوله برای شما پیامک شده و پیگیری های بعدی از طریق رهگیری پستی امکان پذیر است.

هزینه ارسال با پست پیشتاز به شهرستان چقدر است؟

بدون درنظر گرفتن وزن بسته، برای سفارشات زیر 300 هزار تومان مبلغ 25 هزار تومان بابت بسته بندی و پست و برای سفارشات بالای 300 هزار تومان رایگان است.

بن ارسال رایگان دارم، چه کنم؟

بن ارسال رایگان خود را در سبد خرید، بخش کد تخفیف وارد نمایید و دکمه تأیید را بزنید تا بن برای سبد خرید شما اعمال شود. به این ترتیب از هزینه ارسال محاسبه شده برای شما، 15000 تومان کم می شود. توجه: هزینه بسته بندی سفارشات به مبلغ 10000 تومان نیز به همراه هزینه پست محاسبه می گردد، بنابراین 15000 تومان از آن کم می شود و لازم است مبلغ 10000 تومان بابت بسته بندی را پرداخت نمایید.

محصول با مزیت “ارسال رایگان” در سبد من است، یعنی چه؟

اگر محصولی در سبد خود دارید که مزیت “ارسال رایگان” دارد، از کل هزینه ارسال محاسبه شده برای بسته شما، 15000 تومان کم می شود. توجه: هزینه بسته بندی سفارشات به مبلغ 10000 تومان نیز به همراه هزینه پست محاسبه می گردد، بنابراین 15000 تومان از آن کم می شود و لازم است مبلغ 10000 تومان بابت بسته بندی را پرداخت نمایید.

زمان بندی ارسال به چه صورت است؟

تمامی سفارشات نارتی با توجه به موضوع تامین موجودی گل ها و اشغال فضای استودیو، فقط روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ارسال می شوند. توجه کنید سفارشاتی که تا پایان روز جمعه ثبت نهایی شوند، روز شنبه ارسال خواهند شد، سفارشاتی که تا پایان روز یکشنبه ثبت نهایی شوند، روز دوشنبه ارسال خواهند شد و سفارشاتی که تا پایان روز سه شنبه ثبت نهایی شوند، روز چهارشنبه ارسال خواهند شد؛ به این ترتیب در تهران در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و در شهرستان 1 تا 3 روز کاری پس از ارسال، بسته به دست شما خواهد رسید.

نیاز به ارسال فوری سفارش دارم چه کنم؟

در صورتی که نیاز به تعیین زمان ارسال دارید لطفا از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم صورت گیرد.

نحوه اطلاع از کد پیگیری پست پیشتاز چگونه است؟

اگر کالا توسط پست پیشتاز برای شما ارسال شده است، با تحویل کالا به پست، کد رهگیری برای شما از طریق پیامک ارسال می شود. با استفاده از این کد رهگیری، می توانید از وضعیت پستی بسته خود مطلع شوید.

حذف و اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده به چه صورت است؟

امکان تغییر و حذف و اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده پس از تامین موجودی وجود ندارد. اما در صورتی که سفارش شما در مرحله “ثبت سفارش” است می توانید از طریق تماس با نارتی خرید خود را کنسل نمایید تا هزینه به حساب شما بازگردانده شود و سفارش جدیدی ثبت کنید. توجه کنید در این صورت تخفیفات و هدیه های موجود در فاکتور شما کنسل می شود و خریدی با شرایط جدید ثبت خواهید کرد. توجه کنید در صورتی که کالا به مرحله “تحویل به بسته بندی” رفته باشد، امکان کنسل شدن سفارش وجود ندارد و لازم است تأمل نمایید تا کالا توسط پیک یا پست به نارتی بازگشت داده شود و سپس هزینه بسته با کسر هزینه ارسال و بازگشت به حساب شما بازگردانده شود.

نحوه تغییر تاریخ و یا آدرس ارسال

در صورتی که بسته شما در مرحله “ثبت سفارش” است امکان تغییر زمان ارسال و یا آدرس وجود دارد و می توانید برای اعمال تغییرات مورد نظر خود با نارتی تماس بگیرید. اما در صورتی که کالا به مرحله “تحویل به پست و پیک” رفته باشد، امکان هیچ گونه تغییری در زمان و یا آدرس وجود ندارد. در این حالت، اگر نمی توانید در آدرس ثبت شده حضور داشته باشید و یا زمان ارسال برای شما مناسب نیست، باید تأمل نمایید تا کالا توسط پیک یا پست به نارتی بازگشت داده شود و هزینه بسته با کسر هزینه ارسال و بازگشت به حساب شما بازگردانده شود.

شرایط ضمانت یک روزه بازگشت کالا چگونه است؟

به دلیل نوع محصولات نارتی امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که دلایل ذکر شده از جانب مشتری مورد تایید نارتی باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا پایان روز تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا پایان روز دریافت بسته، با نارتی تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.

نحوه تسویه حساب کالای بازگردانده شده به چه صورت است؟

برای بازگرداندن کالا، ابتدا روش بازگرداندن کالا را با نارتی هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا از شهرستان ها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویرآن از طریق ایمیل یا واتس اپ برای نارتی فرستاده شود. در بازگشت کالا از تهران، لازم است زمان ارسال کالا و روش ارسال کالا با نارتی هماهنگ شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی و یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید نارتی در تهران و یا پست عادی سفارشی، باز گردانده شود، هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.

نحوه مرجوعی کالا به چه صورت است؟

برای بازگرداندن کالا لازم است ابتدا موضوع را به نارتی اطلاع دهید. درخواست خود را به همراه شماره فاکتور و علت بازگشت کالا ارسال بفرمایید تا درخواست شما را بررسی کرده و طی چند ساعت با شما تماس بگیریم. در این تماس، ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود. در صورت تأیید مرجوعی کالا، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می شود. بعد از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا، لطفا مشخصات خود شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به همراه محصول از روش های اعلام شده برای ما ارسال کنید.

اگر بسته تحویلی با پست، قبل از باز کردن لفاف توسط مشتری، دارای هر گونه نقص ظاهری بود چه باید کرد؟

توجه کنید در صورتی که به هر دلیلی هنگام تحویل از طریق پست بسته مورد نظر از نظر ظاهری دچار هر گونه نقصی اعم از پارگی، لهیدگی و… بود از تحویل آن خودداری نمایید؛ زیرا این مشکل از جانب ماموران پستی به دلایل عمدی یا غیرعمدی بوده و بسته بطور خودکار به ما بازگشت داده شده و موضوع از طریق بازرسی پست پیگیری خواهد شد. بنابراین در صورت تحویل گرفتن بسته توسط گیرنده امکان مرجوع کردن کالا وجود نخواهد داشت و مسئولیتی متوجه نارتی نخواهد بود.

انتشار نظر در خصوص محصولات نارتی به چه صورت است؟

کامنت گذاری در سایت، صرفا در رابطه با کیفیت محصول و تجربه استفاده از محصول خریداری شده مشخص شما از فروشگاه اینترنتی نارتی است. لطفاً در موارد مربوط به قیمت، موجودی و یا خدمات پس از فروش، پیام خود را برای بررسی از طریق صفحه تماس با ما ارسال بفرمایید. توجه داشته باشید نظرات شما پس از بررسی توسط ناظر سایت منتشر خواهند شد.

اسکرول به بالا