شیوه سفارش

شیوه سفارش

شیوه سفارش در نارتی بسیار آسان است. برای شروع سفارش وارد فروشگاه شوید.

افزودن به سبد خرید

انتخاب ویژگی ها: اگر محصولی که انتخاب کرده اید دارای ویژگی های متغیر است، روی دکمه‌هایی که ویژگی ها را نشان می‌دهند کلیک کنید. ویژگی های مختلف محصول را مطابق با نیاز خود انتخاب کنید. اگر محصول ساده و بدون متغیر بود، این مرحله از شیوه سفارش را نادیده بگیرید.

انتخاب تعداد: بعد از انتخاب ویژگی های مورد نظر کلید «افزودن به سبد خرید» برای شما فعال می‌شود. تعداد پیش‌فرض خرید ۱ در نظر گرفته شده‌است. اگر می‌خواهید تعداد بیشتری از یک محصول را خرید کنید بر روی دکمه‌های + / – کلیک کنید تا تعداد مورد نظرتان را تنظیم‌ کنید. سپس روی دکمه «افزودن به سبد خرید» کلیک کنید تا آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

افزودن به سبد خرید: بعد از افزودن یک محصول به سبد خرید، می توانید به خرید خود در فروشگاه ادامه داده و سبد خرید خود را تکمیل کنید. در هر زمان می توانید به کلیک بر روی گزینه مشاهده سبد خرید، آیتم های سفارش خود را به صورت کامل مشاهده کنید. پس از تکمیل سبد خرید، با کلیک بر روی گزینه تسویه حساب وارد صفحه صورت حساب و پرداخت خواهید شد.

لطفا توجه داشته باشید:

اقلام ناموجود با عنوان «تمام شده» در صفحه‌ی همان محصول و فروشگاه، نشان داده خواهند شد. در این صورت شما نمی توانید آن محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید.

مدیریت سبد خرید

شما هر زمان که بخواهید می‌توانید با کلیک بر روی دکمه سبد خرید در گوشه سمت چپ بالا (تاپ‌بار)، وارد برگه سبد خرید شده و موارد ذخیره شده در سبد خرید خود را مشاهده کنید.

در صفحه‌ی سبد خرید (کارت) شما می‌توانید:

  • آیتم‌های اضافه شده به سبد را حذف کنید: با کلیک بر روی علامت ضربدر سمت راست عکس هر محصول، آیتم مورد نظر را حذف کنید.
  • مقادیر مورد نظر را تنظیم کنید: برای انجام این کار می‌توانید تعداد مورد نظر از هر آیتم را در قسمت مقدار تایپ کنید یا روی دکمه اسکرول بالا و پایین برای تغییر مقدار کلیک کنید، سپس روی «به روز رسانی» کلیک کنید تا تغییرات مورد نظرتان اعمال شود.
  • آیتم‌های مورد علاقه‌تان را در سبد نگه دارید و بعداً به سراغ آن بیایید: اقلام ذخیره شده در سبد خرید شما ۶۰ روز باقی خواهند ماند، مگر این‌که کوکی‎های خود را پاک کنید، خرید خود را به پایان رسانید، آیتم را حذف کنید و یا آیتم مورد نظر دیگر موجود نباشد. بنابراین می‌توانید اقلام مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و هر زمان که تمایل داشتید به پرداخت صورت‌حساب اقدام کنید.

لطفا توجه داشته باشید:

در صورتی که یک یا چند محصول در حین خرید شما ناموجود شود، پیامی در بالای صفحه‌ی سبد خرید نشان داده خواهد شد تا به شما اطلاع دهد که محصول در حال حاضر موجود نیست و از کارت شما حذف می‌شود.

صورت‌حساب

هنگامی که تصمیم گرفتید خرید خود را نهایی کنید، روی دکمه‎ی «ادامه‌ جهت تسویه حساب» که پایین جدولِ «جمع کل سبد خرید» وجود دارد، کلیک کنید.

اگر اولین‌بار است که از نارتی خرید می‌کنید، از شما خواسته می‌شود فرمی را که شامل اطلاعات دریافتی مرسوله است پر کنید. در همین میان از شما خواسته می شود تا یک حساب کاربری ایجاد کنید. با ایجاد حساب کاربری علاوه بر پیگیری سفارش های قبلی و بهره مندی از امکانات ویژه اعضای نارتی، دیگر نیاز به وارد کردن جزئیات برای سایر سفارش ها نیست.

اگر قبلا از نارتی خرید کرده ‌باشید، فرم به صورت پیش‌فرض با اطلاعات قبلی پر خواهد شد. بهتر است آدرس دریافت بسته را با جزئیات وارد کنید تا روند ارسال سریع‌تر انجام شود. به روز و زمان دریافت بسته توجه کنید و بعد از چک کردن جدول «سفارش شما» و مطمئن شدن از صحت اطلاعات، دکمه‌ی «ثبت سفارش» را بزنید.

در نظر داشته‌باشید اگر در روزهای ارسال (برای مثال یکشنبه)، سفارش خود را ثبت کنید سفارش در روز ارسال بعد (چهارشنبه) به دست شما خواهد رسید. در غیر این‌صورت، با توجه به تاریخی که ثبت کرده‌اید بسته‌ی شما در روزهای ارسال (یکشنبه ها و چهارشنبه ها) بر اساس اطلاعات دریافتی از فرم ارسال خواهد شد. اگر در این مورد تردید پیدا کردید قبل از ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

پرداخت

هنگامی که بر روی «ثبت سفارش» کلیک می‎کنید شما به صفحه‌ی پرداخت (درگاه زرین‌پال) منتقل می شوید. در این صفحه «شماره سفارش» و «شماره پرداخت» را مشاهده خواهید کرد. پرداخت می‌تواند با همه‌ی کارت‌های شتاب، اسمارت‌فون‌ها و سایر روش‌های ذکر شده در صفحه‌ی پرداخت انجام پذیرد.

پیام تأیید سفارش با جزئیات خرید به ایمیل و تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. لطفا در صورت لزوم فولدر اسپم صندوق پستی خود را بررسی کنید و گزینه‎ی «اسپم نیست» را برای دریافت ایمیل‌های آتی در پوشه‎ی این‌ باکس علامت بزنید. توجه داشته باشید: سفارش خود را قبل از ثبت نهایی به صورت کامل بررسی کنید تا مشکلی در روند تحویل سفارش شما ایجاد نشود.

رهگیری سفارشات

برای بررسی وضعیت سفارش خود به حساب کاربری خود در نارتی وارد شوید.

روی «سفارش‌ها» واقع در لیست صفحه‎ی حساب کاربری کلیک کنید.

از این جا، شما می‌توانید جزئیات سفارش را مشاهده و وضعیت سفارش خود را بررسی کنید. هم‌چنین می‌توانید تاریخچه‌ی سفارش‌های خود را ببینید یا از آن‌ها پرینت بگیرید.

شماره‎های پیگیری خود را پیدا کنید و در صورت لزوم با ما از طریق ای‎میل/تلفن تماس برقرار کنید.

در صورت انجام خرید و کامل نکردن پرداخت آن، صورت‌حساب برای دو روز در لیست سفارشات شما باقی می‌ماند تا در صورت تمایل همان سفارش را پرداخت کنید. اگر سؤالی در رابطه با موضوعی داشتید که در این‌جا توضیح داده‌ نشده است، حتماً با ما تماس بگیرید

جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت‌نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید. خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از مراحل خرید و ارسال آن آگاه شوید.

لطفا در هنگام ثبت سفارش به موارد زیر توجه کنید:

از مشخصات محصول اطمینان حاصل نمایید.

دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.

از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.

اکنون سفارش شما با موفقیت ثبت شده است؛ سپس پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق پروفایل خود، قسمت “سفارشات من” می توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید.

اسکرول به بالا