شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات نارتی
کاربر گرامی لطفاً شرایط و ضوابط زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی نارتی به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت نارتی هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی وسایر خدمات ارائه شده توسط نارتی به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات نارتی است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین نارتی از سوی کاربر است.
شرایط عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای نارتی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای نارتی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات نارتی اقدام کند.
شرایط و قوانین خرید
در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
در صورتیکه نارتی تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد (Discount Voucher)، میبایست سقف مبلغ خرید جهت استفاده ووچر رعایت شود، در صورتی که به هردلیلی درخواست حذف کالایی از سبد خرید را داشته باشید و مبلغ سفارش از سقف تعیین شده پایین تر بیاید تخفیف ووچر از بین خواهد رفت.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات نارتی استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به نارتی ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که نارتی به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد نارتی برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه نارتی را در پروفایل خود لغو کنند.
توجه داشته باشید که 5000125475 تنها شمارهای است که نارتی از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. همچنین این شمارهها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه نارتی را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان نارتی، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام نارتی است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به admin@narti.ir اطلاع دهید.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
نارتی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات آن استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
نارتی متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت نارتی ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات نارتی، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر و موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط نارتی جزئی از اموال نارتی محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار نارتی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای نارتی محفوظ میدارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، قیمت و هرگونه استفاده از مشتقات وبسایت نارتی و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای نارتی محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات نارتی ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز ورود خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است. در صورتی که کاربر سنی کمتر از 18 سال دارد، میباید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
توجه
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.narti.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. وب سایت نارتی هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.narti.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
شرایط و قوانین ثبت، پردازش و ارسال سفارش
سفارشات امکان پرداخت در محل ندارند و میبایست بصورت اینترنتی قبل از ارسال تسویه کامل انجام شود.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت نارتی به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. نارتی همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در نارتی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای نارتی محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
نارتی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای نارتی محفوظ است.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت نارتی ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای نارتی محفوظ است. نارتی در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت نارتی میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
درصورتی که کالایی پس از خرید مشتری، کاهش قیمت داشته باشد، امکان مرجوع نمودن مابه التفاوت وجه وجود ندارد.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، نارتی جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.
با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
پرداخت کلیه سفارشات از طریق درگاه زرین پال صورت می گیرد.
تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافینت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
در رابطه با سرویس تحویل فروشگاه اینترنتی نارتی، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود؛ مگر در مواردی خاص طبق هماهنگی قبلی با نارتی، بسته به درب واحد در طبقات تحویل خواهد شد.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.
شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که نارتی هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
نارتی همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود برسد.
با توجه به این که ارسال در تهران فقط با پیک خودرو صورت می گیرد لذا بسته به سلامت کامل تحویل می گردد و پس از تحویل امکان مرجوع کردن کالا میسر نمی باشد.
ارسال خارج از تهران تنها از طریق پست پیشتاز صورت می گیرد و نارتی مسئولیتی در قبال فرآیند ارسال ندارد؛ بنابراین اگر به هر دلیلی بسته تحویلی به شما از جانب پست دارای هرگونه نقص ظاهر اعم از پارگی، لهیدگی و… بود جدا از تحویل آن خودداری نمایید. این گونه بسته ها در صورت عدم تحویل وسط گیرنده به صورت خودکار به نارتی برگشت داده می شوند و موضوع از طریق بازرسی پست کشور در خصوص آسیب به بسته پیگیری خواهد شد؛ لذا در صورت تحویل بسته توسط گیرنده، امکان مرجوع کردن کالا تحت هیچ شرایطی ممکن نیست و مسئولیتی در این خصوص متوجه نارتی نمی باشد.
محتوا
نارتی نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل استفاده میکند.
وب سایت نارتی هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت نارتی تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از شرایط و عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
سایت نارتی ممکن است دارای سرویسهایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویسهای جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروههای خبری، شبکه دوستان و سرویسهای دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه میشوند. شما توافق میکنید که از این شرایط و سرویسهای جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیامهایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
© کلیه محتویات سایت نارتی شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت نارتی تعلق دارد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در نارتی مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، نارتی نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارشگذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، نارتی موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. هزینههای بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
شرایط و قوانین نمایندگی
نارتی در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی نارتی اطلاع دهید.
در حال حاضر نارتی تنها در شهر تهران، ارسال سفارش را از طریق پیک خودرو انجام میدهد و ارسال سفارش برای سایر شهرهای کشور از طریق پست انجام می شود. برای خرید تنها باید به وب سایت نارتی مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، نارتی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
نارتی خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.